CyberSolutions Katowice

Czy oferujecie gwarancję na wykonane naprawy?

Tak, oferujemy gwarancję na wykonane naprawy.

Gwarancja jest ważna przez określony czas od daty zakończenia naprawy. Jeśli po naprawie wystąpią problemy związane z tym samym problemem, bez dodatkowych uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania, zajmiemy się ponowną naprawą bez dodatkowych kosztów dla klienta.

Przykład: Jeśli naprawiliśmy usterkę w laptopie, a po kilku tygodniach pojawi się ta sama usterka, zaoferujemy darmową ponowną naprawę, jeśli w międzyczasie nie doszło do fizycznego uszkodzenia przez użytkownika.

Ważne jest jednak, aby naprawa była zgodna z warunkami gwarancji. Nie obejmuje ona przypadków, w których klient podejmuje próby samodzielnego naprawienia lub uszkodzi urządzenie w wyniku nieodpowiedniego użytkowania.

Przykład: Jeśli klient spróbował naprawić sprzęt samodzielnie lub doprowadził do uszkodzenia urządzenia przez nieostrożne korzystanie, gwarancja może zostać unieważniona.

Aby skorzystać z gwarancji, zachowaj paragon lub fakturę z naprawy jako potwierdzenie. W przypadku problemów skontaktuj się z nami i podaj dane naprawy oraz opis występującego problemu.

Przykład: Jeśli twój telefon został naprawiony u nas, a po pewnym czasie zauważysz, że ekran znów nie działa poprawnie, skontaktuj się z nami, podając numer faktury z poprzedniej naprawy oraz opis bieżącego problemu.

Jesteśmy dumni z jakości naszych napraw i jesteśmy pewni, że oferowana gwarancja zapewni Ci spokój i pewność, że Twój sprzęt jest w dobrych rękach.